; Ingen bra start på julen.

Hejsan.
Idag är det ingen bra dag, iaf inte ännu. Jag ville att denna julen skulle blir något extra och max mysfaktor. Men så blev de inte. Mamma har varit vaken hela natten, och spytt. Men hon mår bra nu, det är bara det att när jag vaknade, mådde jag riktigt illa. Sen åkte familjen till farmor, utom mamma, för hon låg hemma och vilade. Jag kunde inte äta något hos Farmor, för jag mådde så illa och när jag kom hem spydde jag. inte världens roligaste julafton precis. Så nu har jag ont i mage och rygg och sitter här och tycker synd om mig själv. Magenfluensa är inte något man direkt önskar sig av tomten.
Hoppas att min dag blir bättre.

Men ha en riktigt God Jul allesammans!
/madde



Förresten, det snöar utanför mitt fönster! Mycket härligt!

Mina Kommentarer
Postat av: elin

men stackare! :( <3

2008-12-24 @ 15:00:27
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0