; jag förstår ingenting.

Man kan undra vad det är för fel på personer i bland.
Jag blir så galen, besviken, ledsen, förbannad och jävligt arg.
åh, att ingenting kan bli som man vill någon jävla gång. Åt helvete med det!

Tack Jennie och Jannie, för att ni finns där!
ni är guld värda!

Idag har det varit en lugn dag, det blev inget media markt för mig idag, det får bli i morgon i stället. I morgon blir de stan med Jennie då vi ska hitta oss en fin fin kläning att ha på nyår och senare ska Magnus hämta upp oss i stan och då ska jag köpa en mp3!  Och på kvällen kommer massa flickor hit. Det blir tjejkväll här. massa mys! Hoppas bara att jag är lite mer pepp då än vad jag är ikväll. :)

Ha en fortsatt bra kväll!
Godnatt på er!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0