; lista ;>

SENASTE GÅNGEN
Du var full: hm, någon vecka sen.
Du rökte: aldrig.
Du snusade: aldrig :)
Du färgade håret: öh, ganska länge sen ;b
Du grät: länge sen de med (:
Du tränade: någon vecka sen ;b
Du solade solarium: länge sen ;o
Du skällde på någon: öh. jag vet inte (:
Du var utomlands: förra sommaren.
Du köpte nya kläder: länge sen ;ooooo
Du åkte buss: igår..
Du åkte taxi: hm, för några somrar sen i gbg ;b
Du åkte tåg: i somras till köpenhamn
Du smsade någon: för en stund sen.
Du ringde någon: igår (:
Du camade med någon: länge sen


HAR DU NÅGONSIN
Hoppat studsmatta: absolut.
Ätit fiskbullar: jap, elr jag tror det.
Tagit kort på dig själv: hahaha, nej? ;o ;o
Skrattat så att du börjat gråta: absolut! hahaha
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: hm, kan ha hänt ;b
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: tror inte det ;b
Badat mitt i natten: japppsiii
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nejnej, :D
Spytt för att du var för full: hehe.
Trillat när du åkt skidor: hehe, jeppppp.
Gråtit till en bok: kanske :)
Varit rädd för tomten: ja, läskig typ ;o
Fått IG: jo, haha
Ätit deg tills du spytt: nöpp.
Lagat en misslyckad måltid: hahaha, mmh ;D
Har du sjungit karaoke: ah, bäst på att!
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: nej, har aldrig prövat ^^


FAVORIT
Band/artist: simple plan tyyyp
Låt: just nu : gotta be somebody (:
Mat: tacos!
Färg: GUL
Dryck: nyponsoppa är mums.
Känsla: kär, absolut!
Lukt: nybakta bullar. HAHA eller typ tvättmedel:D
Årstid: sommmmmmmmar
Lärare: MICKEPICKE
Glass: B&J mums
Godis: öh, inget just nu. är aldrig sugen på godis nu för tiden ;o
Alkoholdryck: spriiiiiiiiit elr cider ;>
Cigarett: ;s usch!
Snus: ;s usch
Klädaffär: typ, öh. gina
Film: no idea ;b
Bok: LINAS KVÄLLSBOK FFS!
Kändis: Mamma<3
Tröja: kaggtröjan från rugbyn!
Plats/ställe: hemmma.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0