; LÖRDAG!

hej. Idag är det lördag & den dagen har jag längtat något enormt efter, och nu är den här, jag ahr bestämmt att det ska bli en sjukt lyckad dag, får hoppas att det blir så ocksååååå. Vid 20 över 5 g¨r min buss till tilda där vi ska vara en stund & sen ska vi vidare in till stan, till Jannies! Och vi ska ha allmänt mys & sen ska jag & Tilda sova där :)))) Hoppas jag bara inte smittar dem med min snoriga näsa (a)  hahaha!  Ne, nu ska jag plocka i hop alla sakerna jag ska ha med mig :)  Bara för att jag är så generös så får ni en muppig bild på mig, you're welcome!


det går bara inte att foto sig själv utan att göra någon muppig min xD  hahahha

jag är generös, för ni fick hela två bilder.
hejdå! i kväll ska jag ha kul :)

Mina Kommentarer
Postat av: jannie

vi ska ha massa kul! ses om en stund

<3

2008-12-06 @ 16:52:48

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0