; rockband på fullt allvar

Hejsan.

Här sitter jag nu efter flera timmars spelande med jennie. Vi har spelat Rockband 2, vi är rikigt bra måste jag säga! Men vissa låtar kan de gå sjukt dåligt, så hon och jag sitter och vräker ut oss massa fula ord. Om ni skulle sitta brevid och titta kan jag lova att ni hade dött av skratt, för egentligen är jennie och jag så otroligt töntiga, men det är så sjukt kul! Vi har faktiskt en van, en buss och massor av snygga kläder, plus massa fans. Det är riktigt bra. Och våra gubbar ska vi inte tala om, de är sjukt snygga. Jag har illrosa hår och en blå tubtopp samt rosa leggings & röda ögon! Jennie har blått hår, en blå bikiniöverdel och rosa-nät strumpbyxor med blåa shorts och röda ögon. Som jag sa, vi är rikigt snygga! Bilder kanske kommer i något annat inlägg.

Kvällen kommer förmodligen spenderas framför spelet eller framför tv:n och kolla film. Vi får se hur det blir, jag kankse skulle slå in julklapparna jag har? Nä, det får vänta tills i morgon, då jag ska in och köpa de sista julklapparna! Hoppas att jag hittar de jag söker ^^

I går var de ju tjejkväll här. Det var verkligen sjukt kul. Jag var verkligen glad, och det var ett tag sen jag var det på riktigt, men igår var jag det, och de kändes bra. Det var Jennie, Lilian, Jokko & Elle som var här. Vi spelade spel "Absolut överrens" Sjukt kul spel, jag rekomenderar det verkligen! Mycket kul. Tack för igår tjejer! <3

Förresten kanske ni ser att jag ändrat om lite här i bloggen, men jag är sbsolut inte klar ännu, orkade bara inte göra mer idag. Så, bloggen är under uppbyggnad!
/ madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0