; en måndag

Hej.
Jag var super glad för en stund sen. Men nu bara vände det, jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig ;s

Dagen har bestått av mediakunskap, matte, gympa och engelska. På mediakunskapen fick vi lite info om valen till 2an och jag är inte riktigt säker vad jag ska välja än, det är svårt de där. På matten var jag, juia & louise igång, ingen kan väl få oss att sluta skratta när vi väl börjat. haha! På gympan hade vi lite övningar där man gjorde pyramider och sånt, och självklart ska jag väl ramla. Jag gjorde magplask i mattan, inte skönt. Men jag överlevde ;b Och på engelskan spelade vi upp våra teatrar, fyfan vad dålig våran var xD hahaha. usch och fy. Men någon måste ju vara dåligast och det var vi som fick ta det priset. Men jag är nöjd ändå.

I morgon börjar vi 10:00 tror jag (: asgutt. Men det är en väldigt lång dag i morgon. Slutar 10 över 4. usch fy och blä. Men som tur är, är de ju inte många dagar kvar nu till jullovet :) Fasen vad jag längtar!

Tisdag: ska va med någon har jag för mig.
Onsdag:
Torsdag: Skolavslutning och ut och äta med flicksen, sova hos jannie sen.
Fredag: Julavslutning i Ljholm, Jannie och jag ska dit (: Fest på kvällen? :>
Lördag: ingen aning ;>
Söndag: ingen aning ;>

Här är en bild från hur jag slog i mattan när jag rammlade, jag vet, jag suger på att måla, men hoppas ni förstår lite iaf :)



Jag undrar hur det blir nu, känns som att jag har gjort något jätte fel här.. ;/

jag saknar dig..

/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0