; hope you forgive me..

Hallå!

Nu sitter jag här igen i mitt otroligt varma rum. Jag har nog de varmaste rummet i huset. Det är riktigt gutt, men inte när man ska sova, då får man antingen ha förstret öppet i en halvtimma eller mer innan, eller om man sover två blir de att ha fönstret öppet hela natten, fast när man vaknar på morgon är det svinkallt i rummet. Alltså shiet vilka problem jag har. ;)

I morgon är det nyår, det hoppas jag att ingen har missat. För min del blir det middag med damerna hos Hanna på dagen och på kvällen blir de förmodligen att dra in till min granne här, om inget annat kommer upp :) Få bara hoppas att Jannie kryar på sig! <3

Jag saknar sommaren. Var bara tvungen att säga det. Jag hatar att gå ute då andningsluften blir till stor dimma framför än när man andas. Jag hatar när man får snö innanför tröjan och när man ska försöka ta ut de kommer de in ännu mer, brrrr! kallt! Men vintern kan vara rätt mysig ibland. Jag älskar att kolla på film, det är mys! Fast sommerna slår inget, man slipper gå runt och vara vit i flera månader, man kan bada och gå utan 2000kg kläder på sig. Mh, jag saknar sommaren.

Nu ska jag kollar på film och sedan sova. I morgon kommer de bli en kanon dag. Fasen vad kul jag ska ha, har jag bestämmt!

btw, ny får en snygg mun-bild på mig med. höhö. PUSS!
/madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0