; Maybe you were worth waiting for.

Hallu!

För en stund sen kom jag hem från staden. Det gick super bra. Handlade de sista till pappa och Jannie, så nu är allt klart! Jag hann även med att köpa syrran och mig själv ett plagg. Härligt! Träffade typ halva kalmar på stan med, det var verkligen sjukt mycket folk och en och anna känning såg man där bland annat: Nikkie, Frida, Mathilda, Viktor, Jocke. Och några till. Jag gick ju med sarak om ingen fattade det ^^ Hon shoppade loss ordentligt kan man säga. dumma henne! ;b

Just nu sitter jag med mitt nya linne på mig, jag är verkligen nöjd, så det är skönt :)  Ska snart slå in de sita julklapparna och sen ska jag nog fråga Jennie om hon vill spela rockband med mig, jag har blivit beroende ;b haha!

Fick
nyss veta något otroligt jobbigt! ;/ Noah ligger på sjukhuset och han har inte ätit sen i tisdags :(  är jätte orloig nu!  och Rasmus har öroninflamation igen. Åh, tycker så synd om dom & Maria och Jesper. Hoppas att de ringer snart från sjukhuset.  ;/

Nu ska jag vidare, skriver senare.
/madde


Mina Kommentarer
Postat av: sara

fräsig design made!

och ett välskrivet inlägg, bra!

2008-12-22 @ 23:34:34
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0