; ännu en dag kommer.

Tjooou, Idag är de torsdag och det menas med att Jannie åker till kroatien, mkt sorgligt asså :(  kommer sakna henne som tusan. och sen menas de med att jag ska tälta idag, både en tråkig och rolig dag idag ;b

Iallafall så hade jag och Elin bestämmt att vi skulle ses vid 12. men vad är klockan nu? Jo kvart över. haha. Jag hade hellt glömt de åsen vaknar jag av ett telefonsamtal från elin om att hon inte heller kunde ses id 12. puh! slapp hon vänta så mkt på mig ;b

Jannie, du får ha de så jätte bra i kroatien i 10 dagar!!!! jag hade gärna hängt med, värsta fusk äre ;b och jag ahr bestämmt att vi ska ses är du kommerhem! du är bra! älskar dig <3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0