; dålig uppdatering

Tjo. Idag har jag inte uppdaterat så mycket här och jag har mina anledningar;  Har inte orkat och har inte haft tid. Men nu kommer de ett inlägg men det är bara att de är lördag nu. Men iaf så tältade jag och elin igår ( förgår) Och det var verkligen hur kul som hellst! Tack för det Elin. Elin körde hem mig vid 4 typ. hon är härigt den flickan. Annars idag (igår) har jag ionte gjort så mkt, lagat mat har jag gjort och sen har jag spelat Xbox med Jennie och Martin. JAg var duktig men inte lika duktiga som dum helt enkelt. Haha. Men nu sover alla i huset och jag ska väl göra det med snart, ska ju vara med tilda i mån, fast hon lär ju inte gå upp tidigt om jag känner henne ;b haha. aja. nu ska jag sova tror jag. Jag skriver mer i mån. PUSS!

   

härlig pussmunnar ;*                              Hej glada människa ^


Elin mitt i ett asgarv ;b


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0