; You've got the sweetest ass in the world

hejhej.
Igår var jag med tilda som sagt. Vi hade as kul, som alltid. Vi kollade film, var ute och gick i halva lj-holm BARFOTA, åt godis, skrattade, tog kort, åkte/körde moppe. De var verkligen kul! Och sen låg vi till typ 3 och snackade, haha. asg på det.
Idag ska jag in till stan och hälsa på Jennie och Martin i deras lägenhet. Jag vill med flyttttttttta. typ. isf en stund ;b  haha!  de skulle vara så härligt ;b  flytta med jannie typ. mums :) På tal om jannie så ringde hon mig i går och de hade dom stårr i lö i 6 timmar i ngt jävla land. men när hon ringa var hon i slovenien elr slovakien eller ngt. och skulle komma fram vid 12 på natten, så hon är formodligen framme nu, de får man hoppas iaf ;b haha!
Nu ska jag göra ngt annat en stund, skriver mera sen. pussHEJ!


du är bra tilda!  <3


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0