; förändringar i bloggen

jahaja, som ni ser har de hänt ganska mycket här i min blogg, har ändrat lite saker. nu när jag fått photoshop igen är allt mycket lättare :) fast jag är förtfarande inte klar riktigt än.

Idag har jag varit med tilda. Vi har ätit hamburgare, de var gott och sen har vi snackat en massa. puss på henne <3 på lördag ska vi va igen.
I morgon ska jag vara med ebbsbebbs. det ska bli kul, de var typ år och dagar sen vi var sist. lovelove <3

OCH NU ÄR ELIN HEMMA :]]]]] eller hon kom hem i går, men iaf :) ska träffa henne på torsdag och då ska vi tälta, hoppas de inte regnar bara. hähä. elin är bra <3

nu ska jag gå och äta ngt, puss <3

btw, jag har städat hela huset idag, och fy vad jobbigt de var, men bra är jag allt. HAHA!
heido.


Mina Kommentarer
Postat av: Emelie

det ser snyggt ut :D!

2008-07-08 @ 23:16:14
URL: http://emeliesstil.blogg.se/
Postat av: elin

DET ÄR GUTT OM DET REGNAR JU tältet är vattentätt tror jag :D

2008-07-09 @ 11:37:05
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0