; Godmorgon,

Godmorgon alla. iofs vaknade jag inte nyss, jag visste inte bara vad jag skulle ha för rubrik typ ;B hähä. Skit samma :) Igår fick jag reda på en väldigt happy nyhet av "en i familjen" och fyfan vad jag blev glad. Kan inte säga vad de var tyvärr för jag vet inte om jag vill sprida de än, eller så ;b jaja, Idag när jag vaknade så gick jag ut i köket och då var mamma och pappa där och dom bara " vad fint de är här" och jag bara " jag har damsugat" dom blev skitglada för att jag städat hela huset (a) nu känner jag mig duktig :) IDAAAAAAAG ska jag vara med ebba, mysmys och i morgon ska jag tälta med elin :)




skriver nog senare sen :) puss!

Mina Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: aw va kul :D

2008-07-09 @ 12:39:49
URL: http://emeliesstil.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0