; I wish that I could be sombody else, better then myself

Hej Igen! 
Under dagen har jag varit på ikea, där jag såg en kändis Suzanne Reuter, eller vad hon heter. Jag frågade mamma " är inte de där mamman i Svensson Svensson"  Och Mamma kollade ganska länge, och sen när vi gick från kassan så tittade hon på mig och sa; " jo, de var de nog"  haha. Sen hade hon bilen snett framför så jag skulle ta kort på henne ( javisst är jag töntig, men de är så vanliga människor gör när dom får se en kändis, haha) Sen efter Mamma och jag varit på ikea åkte vi till Jennie&Martins lägenhet och checkade lite, de var mys. Vi var där en stund så Jennie och jag satt oss och spelade "bejing" haha, och fy vad dåligt de gick ;b  haha! Men iaf, efter vi varit där åkte vi till Magnus och hälsade på. ( där kanske jag ska bo när skolan börjar, as nära skolan är det ;D;D;D;D ) Och jag fick kolla på han systemkamera, snacka om frän. Den hade värsta långa objektivet som man kunde zooma som fan. as bra var den :) Sen efter de åkte mamma och jag hem och nu sitter jag här tyyyyyp.

I morgon funderar jag på att städa, ( jag vet att de låter helt SJUKT, men jag får mina ryck) och de känns som om jag blivit äldre ;b haha. Mamma och Pappa tycker att jag är jätte duktig iaf :] Men de mest roliga i morgon är ju viktora dagen. Jag och syster ska dit :) myspys. Ingen jävel kan ju hänga med .... aja. Men det blir nog bra med syster och jag. vi brukar ju ha kul så :) Iaf så har syster ( samma syster ) frågat om jag vill vara fotograf på hennes sons dop, Rasmus och självklart tackar jag ja. SÅ KUL! :)
Det blev endel text nu ;b maha. men nu ska jag äta.
 vi hörs! // Madde


BTW! JAG SAKNAR JANNIEEEEEEE!!!! :'(
kom hem nu förhelvete.

Mina Kommentarer
Postat av: sara

gud va kul, att du ska va fotograf på dopet! :D

2008-07-17 @ 01:57:23
URL: http://sarakristoffersson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0