; people always leave but not you



Klockan är nu 01:40 och jag har ingenaning vad jag gör uppe. Jag är sjukt trött och jag borde sova nu. men de ska jag faktiskt snart. Tänkte bara skriva en liten snutt här. Jag ska skriva till Elin, hon är förbannat bra och jag saknar henne något enormt. Elin du ska veta att jag finns här då alla andra har gått, jag kommer alltid finnas på samma ställe och det är här, det är bara höra av sig till mig och du behöver prata eller om du bara vill ses och fika eller vad som. Jag kommer alltid finnas här för dig som du är här för mig, för jag vet att du alltid kommer stanna kvar hos mig. Men du ska veta att du betyder väldigt mycker för mig, det år inte att förklara. Jag tänkte att jag skulle berätta en lite historia om dig, eller histora vet jag inte om det är men skit samma, dehär var när jag inte kände dig, då tyckte jag att du var en elak jävla bitch, och du gav mig alltid bitchiga blickar ( tyckte jag )  men nu vet jag att de inte var så, för inne i den kroppen finns ett hjära av guld. Jag förstår inte hur jag kunde tänka så, men de var väl bara för att jag inte kände dig, och nu känner jag dig och nu vet jag att du är hur go, snäll och rolig som hellst. Men du ska veta Elin, att det är bara att höra av dig om det är ngt, fast de hoppas jag att du redan visste :) Jag älskar dig eliiin <3


nu ska jag sova, ha det bra allihopa, skriver nog mer i mån :)<3


 


Mina Kommentarer
Postat av: elin

:')

vet du hur glad jag blev när jag läste ? jag lovar att jag finns här för dig också, no matter what, jag upptäckte när jag var iväg att även om vi inte träffas så ofta så saknade jag dig som sjutton, bara att ha någon att alltid snacka med, du är värd mer än allt guld i världen du madde. håh, jag har tårar i ögonen nu ju! älskar dig snutt ♥

2008-07-09 @ 11:35:37
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0