; puss & kram hela dan

HEJ!
Idag är det onsdag, eller nu är de torsdag, men wtf, jag ska berätta om min onsdag, där de inte har hänt ett skvatt typ ;B De är ganska härlig vill jag lova. Igår var jag med Elin och vi hade dampet hela dagen, härlig var det. Över 300 kort tog vi med, men ingen blev typ normal ;b men det är ju som vi är. HAHA!

Jag skulle egentligen varit med ebba idag, men de blev inte så, tyvärr :( tråkigt tycker jag :(

I morgon eller senare idag ;D haha. då ska jag åka till böda för första gången i mitt li, woho. haha, lite efter eller vadå ;D aja, ngn gång måste vara den första. hihi. sen ska jag sova hos min syster och sen på fredag åker vi ( syskonen ) till danmark på tivoli, mega skojjjjj ;D WIE! sen på lördag är de fest. perfekt helg fan :)

nä, nu ska jag kolla klart på prison break sen ska jag sova. Ska upp vid halv åtta i mån, SKOJJ!  hahahha

 PUSS!



Mina Kommentarer
Postat av: elin

och vet du ? JAG GICK UPP HALV SJU. sug på den :*

2008-07-24 @ 19:36:45
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0