; Tälta!

Snart ska jag nog iväg till elin. Vi ska tälta som ni borde läst i ngt inlägg innan. haha! Det ska bli så kul, för de var så länge jag träffade elin plus att de var längesen jag tältade med. mysmys. När elin kommer så ska vi åka till stisse, Jannies inneställe höhö. Ne, men hon jobbar där om inte ngn visste det ^ höhö. hoppas att hon fortfarande jobbar när jag kommer och de gör hon nog, för hon ringde precis när jag skrev om henne, läskigt eller?  haha jotack! Elin och jag ska iaf köpa godis, MUMMMS!

Föresten så är de TRE getingar i mitt rum!!!! hur lyckas jag? 

Jag måste nog slänga ihop mina grejer nu. Kommer nog inte skriva mer idag, ni får överleva. haha! Men några kommentarer skulle inte sitta fel.
Hejdååå :]


 

Mina Kommentarer
Postat av: jannie

gulleplutt, kommer sakna dig

2008-07-10 @ 18:26:11
Postat av: Emelie

du kan gärna skicka en bild du vill ha avmålad till mig nu :)



emelie[email protected]

2008-07-11 @ 19:08:48
URL: http://emeliesstil.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0