; I know you like it.

Hejsan.
Ganska rolig dag faktiskt, jag klistrar inn de som jag skrev på Bilddagboken här så får ni se.

Min dag var helt jätte tråkig till klockan 17:47  då jag tog bussen till staden där de var bestämmt att jag, elin och ebba skulle kolla på bio. Men när vi kom in dit, skulle jag äta, så jag åt och sen stack vi upp till biostaden där vi skulle beställa biljetter, HAHA!  och de fanns ingen bio föräns klockan 9 ngnting. Och då sa Ebba att vi skulle se ''Jiddra inte med Zohan'' Den sämsta av alla hon i kassan sa upp. elin och jag höll väl med sådär, haha, men sen kom jag på att den var rätt dålig. så vi bestämmde  oss för att byta bio, så vi stog och kollade på när biona gick och så, (de stog på en stor plansch och så var de en plast skiva framför) Vi stog där ganska länge, och sen stog ebba och pillade lite på den dära plastsaken, och nartuligtvis rammlar den ner. HAHA!  Elin och Jag går där ifrån i asgarv xD Sen kom ebba snabbt bakom oss. Och efter en stund märker vi att de är två timmar tills bion ska börjar, så vi skulle gå till konsum på kvasten då ebba upptäcker att hennes plånbok är borta och då ligger den där hon rev ner plastsaken (Y)  lyckat, så hon sprang tillbaka och hämtade den och sen gick vi och köpte glass, godis, vatten och chips och går till slottet där vi satt ganska länge och snackade tills de var en halvtimme till bion började , då började vi gå och helt plötsligt var de mindre än en kvart så elin och jag fick panik så vi gick snabbt medans ebba tog de lugnt, och jag kan säga att vi hann iaf som tur var. HAHA! Vi gjorde bort oss lite mer, men det tänker jag inte skriva om :)  HAHA! Efter bion fick vi skjuts av elins pappa och nu sitter jag här :)  härlig dag men inte så kul bio ;] men den var okej, för andra gången xD

HAHA, ni är underbara tjejer. <3 tack för denna dagen!

Här är min veckas planering;

Tisdag: Elin, vi ska tälta
Onsdag: Ebba
Torsdag: Till syster
Fredag: Danmark
Lördag: Fest
Söndag: ta de lugnt :)

Mina Kommentarer
Postat av: elin

hahahahahahahha:D

2008-07-22 @ 12:54:36
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0