: lite utav sommarlovet.

nemen hallå. de var inte igår jag skrev här ;P jag tänkte jag skulle skriva lite om mitt sommarlov åde åde åde typ, hihi!

Skolavslutningen var den 13 juni. och den gick bra, lite tårar dock, men jag överlevde. och på kvällen där var de fest på ekö, och poliser kom naturligtvis så alla drog sig till holmen där festen fortsatte, kvällen slutade sisådär men jag kom hem iaf :) den 15 juni var jag med jannie, och vi åkte och fikade i kolboda hamnen och sen åkte vi hem till jannie å så, alltid lika mys :)och den 16 juni var ajg med tove i stan, vi tog en fika och gick och snackade om allt möjligt :) hon är bra hon :)
den 17 juni åkte jag in till stan igen, men då träffade jag therese och julia. sen åkte vi hem till therese och jag sov där :) himmmmmla mysmys. och den 18 juni köpte jag min älskade systemkamera som jag använder jämt ;] den 19 juni kom tilda till mig en stund, vi snackade och tog några finfina kort :) sen den 20 juni var de då midsommar då jag tillbringade dagen hos mor och far i kolboda och mot solnedgången traskade jag till hanna där de var fest och de var en väldigt lyckad kväll och dag må jag säga :) den 23 juni träffade jag jannie igen, vi gick en runda i skogen och tog några kort på naturen och oss själva ;b 24 och 25 juni tillbringades dagarna av desperate housewives tittande. kände mig ganska osocial de dagarna, men vad gör man inte när man är desperat. HAHA! och den 26 juni åkte jag till gotland där jag var på kneippbyn och träffade lite av släkten och SHOPPADE lite. de var verkligen mys där, skönt att komma i väg. men jag kollade även ganska mkt på desperate houswives där med. sen kom jag hem den 3 juli iaf, samma dag som jennie fyllde år :) Den 4 juli åkte jag till sara och vi åkte till stan och checkade bio och även åt en bit mat, sen sov jag hos henne. Och igår, den 5 juli var de en månad sen min födelsedag men iaf så träffade jag jannie en stund och sedan bar de av till ida där de var förfest och sedan ner till vitasand där de var fest, de var faktiskt ganska kul. men det är tråkigt när människor ska vara så kaxiga mot en, när man frågar ngt så svarar dom med kaxig röst. de gör mig så jäkla arg, varför inte vara snäll för en gångsskull? ;s Och idag den 6 juli har jag varit lite osocial som var var 24-25juni, jag har suttit vid datan och kollat på desperate housewives KLART!  och jag dör!!!!!!!! hur fan kan de sluta som de gör?  ;S BAH, de måste komma en säsong till! det bara måste. jag menar; vem fan är susans pojkvän? HALLÅ ? :s knas.

jaha, där var mitt sommarlov hittills ;b och här kommer lite bilder med ;b

   
13 juni.                          14 juni                               19 juni                               20 juni                  

    
23 juni                                       24-25 juni                           26 juni                             på gotland.



så. nu har jag skrivit litegrann iaf. och jag måste bara säga att jag saknar elin ngt enormt ;/


BTW; JAG KOM IN PÅ MIN LINJEEEE :DDDDDDD
hejdå :)

Mina Kommentarer
Postat av: elinnnnnn

JAG SAKNAR MIN MADDE NGT ENORMARE! <3

2008-07-07 @ 15:32:48
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0