; veckan

Hejsan på er!
Förlåt för dålig uppdatering, har inte kunnat blogga. Har varit lite här och var de här dagarna, men nu tänka jag berätta om dom, så dår ni något att läsa, bra va? :)

Som sagt var jag ju på viktorais födelsedag på måndagen.
Och på tisdagen hade jag inte så mycket att göra, så jag åkte till min syster där jag tillbringade natten.
Och när jag vaknade hos henne på onsdagen, åkte vi in till Kalmar för hon skulle klippa sig. och de gjorde hon, de blev page och mycket fint! När vi kom sen gjorde vi inte så mycket.
 Men dagen efter, Torsdag alltså, så Var jag, Maria och Mamma bjude med Martina på Diggiloo på öland. Det var verkligen kul! Roligaste konserten jag har varit på iaf :) Sen Åkte Maria hem och Martina, jag & Mamma gick till vårat tält vi hade på Ekerums camping. De var väldigt mysigt vill jag lova. Men när vi skulle sova, sov jag knappt någonting, eftersom luften i min jäkla luftmadrass åkte ut, Så jag sova nästan på marken hela natten, inte kul! Jag var väldigt trött dagen efter kan man säga..
Och dagen efter det, alltså igår. ( Fredag) Blev de inte så mycket gjort, satt mest här och slöade och sen kom Jennie och Martin på besök. Sen skjutsade Matthias hem dem och då åkte jag med. Vi svängde även förbi Mc när vi släppt av Marti och Jennie, och jag köpte en pommes. Ja, jag hade en tjockisdag igår. haha!

Men idag har min syster fest.´Jag ska dit och sen är de även vattenfestivalen i bergkvara. fårse om jag åker dit ;b  haha.
Jag tror jag lägger ut dagens ooutfit sen. Får se!

ha dt nice. PUSS! :*

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0