; inget 9d längre.

Jaha. nu var det över, alltihop.
Jag kommer aldrig mer besöka södermöreskolan igen som elev, och 9d, den bästa klassen kommer snart att försvinna helt, då de kommer en ny 9d. Det är sorgligt, men sant. men 7d,8d,9d 05-08 kommer alltid vara den bästa klassen.
jag kommer sakna riktigt många alltså :( de är många man aldrig få se igen, sorgligt att tänka så. men så är det. Och jag antar att många kommer sakna 9d ;D

Iallafalla så skulle jag skriva dagen efter avslutningsmiddagen, men jag hade verkligen inte lust att skriva då, men jag skriver nu istället. Det var riktigt kul, alla var verkligen på topp. Först när vi kom dit fick vi välkommsdrinkar och sen efter en stund åt vi fläskfilé å potatis å så, gott vare ;D hähä. sen ut å sjunga karoke, alla var väldigt duktiga ;) höhö, sen vare glass och sen var de dans. fifan vad kul de var :) <3

Igår slutade jag ju skolan, allting gick bra till vi ( kören) sjöng ''det är över nuuu'' då kunde jag inte hålla mig längre ;p och hanna, ( läraren) satt ju å grät som en jag vet inte vad ;b men hon grät hela tiden iaf. sen efter kyrkan gick vi tillbaka klassrummet där vi fick våra betyg ;b blev faktiskt NÖJD! de var inte så jätte bra, men nöjd blev jag iaf ;)) sen gick vi ut till grusplan där alla skulle hänga grejer på oss. haha kul vare :) sen åkte vi iväg med trakton. vi var lätt bäst, denna dagen kommer jag aldrig glömma.

på kvällen blev de lite fest, åkte först till sara och vi åkte till ekö, med davve, viktor & sebbe :) sen när vi kom till ekö var litegranna folk där, så vi satte oss där. men sen skulle frida och jag leta efter en toa och när vi går ser vi polisen, så vi springer tillbaka och skriker; POLISEN. aklla springer iväg. haha. sen tog dom alla dricka typ. även min. men min bror kom sen och skjutsade mig, sara och karro till ljholm där vi sedan skulle promenera till holmen där alla var sen ;b hihi.
de var ganska trevligt men slutade inte så bra ;] HEHE!


mamma är bäst <3



Bra låt ;D HEHE!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0