; måndag

Idag är det måndag och det är 5 dagar kvar till skolavslutningen och till jag slutar i nian. Det känns både tråkigt och skönt. skönt att slippa alla jävla störiga männiksor som man går och stör sig på varje dag. och skönt att slippa skolan i sig. hatar miljön där typ ;b eller vad man säger. och tråkigt att man inte har klassen kvar. alltså, våran klass är så jävla bra. jag vill inte sluta. men ändå vill jag det.

Denna vecka kommer gå fort känner jag, och när veckan är slut är de sommarlov :) häääärligt!

Igår var jag med jannie. Vi hade väldigt kul, som alltid. Hon är bra den töseeeeeen!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att kollat igenom flumm-katalogen. Det är så kul att se alla :] hähä.
I morgon ska jag följa med sara hem och sen ska jag sova där :)
nu ska jag nog gå och äta glass :)


måste bara visa en bra låt :)

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är ett glassmonster ;>

2008-06-10 @ 15:51:26
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0