; tisdag

Idag är det tisdag om någon har missat det. Idag har jag haft min jäkla redovisning om kina! så jäkla skönt att de arbetet är över nu, så sjukt tråkigt var de iaf :P Vi har även spelat brännboll mot 9c och självklart vann 9d :) en rätt soft dag. efter skolan åkte jag in till stan och träffade sara där. vi åt lite och shoppade lite med ;D för mig fick de bli en neon rosa kjol :] ska nog ha den på "niornas middag." I mån :) sen åkte vi hem tttyp  ;b

igår badade jag med tilda i bottorp och jannie var med. jag är en riktig badkruka ;d HAHA!
Idag har jag varit i stan :)
i mån är det köpingsvik med våran klass och sen middag på kvällen ;b
nu ska jag försöka laga min klänning som jag nyss drog ut dragkedjan i, igen ;/

jag ska bara skriva upp vad som händer i veckan så jag ahr ngn koll ;b

onsdag: köpingsvik å bada med klassen, middag på kvällen med niorna. ( jennie & tove slutar skolan )
torsdag: klippa mig tror jag :) å sen kören å sen klä vagnen :] WOHO!
fredag:  den stora dagen. SLUTAR NIAN! fest på kvällen på ekö (?)
lördag: vara med TILDA! ( SOMMAR LOV! )
söndag:  no idea! ( SOMMAR LOV! )



9d<3


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0