; lisssta

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[?] kär
[/] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[/] ledsen
[x] besviken
[ ] arg
[x] sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[ ] sårad
[ ] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: absolut!
Någon som du längtar efter: :)
Något som du längtar efter: att kunna äta!
Någon som du hatar: nejj
Vem kramade du senast: öh, jennie ;>
Vem ringde dej senast: sara
Vem ringde du senast: mamma
Har du några kärleksproblem: de vet jag inte.
Har du ätit något idag: nej, ingenting :(
Har du gråtit idag: ja, av smärta -_-
Har du skrattat idag: nej, inte än.

JAG:
Är singel: yyes
Saknar någon just nu: ah :)
Är rädd för att bli övergiven: nja, lite.
Svär ofta: jafan.
Sjunger i duschen: de händer.
Morgonperson: absolut inte ;b
Är kär i kärleken: ohja
Skrattar åt mina egna skämt: hahah! ALLTID
Vill ha barn: kanske(:
Skulle göra plastikoperation om det inte var farligt: didn't think so

HAR DU:
Glasögon/linser: nej.
Piercingar: nej.
Syskon: jotack :)
Pojk/flickvän: nooo ^^
Jobb: neppps
Rymt hemifrån någon gång: det var ett tag sen, men de har hänt ;b
Färgat Håret: yyes
Bra självförtroende: nnja.
Sagt "jag älskar dig" till någon: jjapp
Varit kär: mh :)
Dumpat någon: typjao
Brutit ett ben någon gång: naj
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: yyes
Varit på en blind date: nöpp
Somnat gråtande: yyes

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: de händer ^^
Drömma mardrömmar: inte så ofta ;b
Klä dig i svart: ibland.
Hata folk: haha, ibland när jag är på sånt humör ^^
Lita på folk: jodå ;b

SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: jag.
Du delade en dricka med: don't remember
Skrek på dig: vet inte ^^
Du fick sms från: :)
Du snackade med på msn: öh, typ jannie tror jag :)

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0