; måndag

hellu.
jag har verkligen inte lust alls att blogg längre, allt ligger på skolan,läxor,vänner och lite sånt. så ni får ha förståelse med det. :) Idag är det måndag, en ganska seg måndag, men jag har hunnit med både ditten å datten. jag har tränat & pluggat lite, men klantig som jar är glömde jag arbetet i skolan som jag skulle göra klart idag. jag är så bra.. ironi. Annars har jag bara duschen och bädda rent kvar, sen väntar sängen på mig, känner redan hur mina ögon börja bli tyngre och tyngre. Jag ska bara skriva några rader till sen blir de att sova.

Jag kollade nyss på 90210, de verkade hel bra! måste försöka följa de asså :) MUMS!!!!!



fr v. Syster Martina, Bror Martin, Bror Magnus, Jag, Bror Matthias och Syster Maria <3

Från mammaas cowboyfest i lördags, mycket lyckad! om jag få säga de själv.



du är sötnos!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0