; massamys

Mmh, en uppdatering igen (Y)

Idag hade jag bild & svenska, sen slutade jag. Då var klockan 11, så jävla nice. höhö. Vid halv tolv blev de trask till stagg med 100 andra kaggnister. Vi gick och sjöng hela vägen & väl framme så skrev vi massa. Det var sjukt kul. haha!

Efter det så tog jennie & jag bussen till ljholm där vi checkade nya södermöre. HAHA! fyfan vad det såg ut det, sjukt fräscht och massa fint. De passade liksom inte in. Men fint var det iaf :)
Sen åkte Jennie hem oich jag stannade i lilla ljholm för att sedan träffa tilda. Det var mys att träffa tilda, det var så sjukt länge sen ;o  höhö. Men vi ska ses snart igen :)

I morgon blir de rörligbild på morgon och sen massat annat. Sen efter skolan fika med sis! :)  sjukt länge sen man träffade henne med ;o

Nu ska jag göra något roligare. HEJHEJ

jag är rätt rolig ibland.
och mat-hilda är inte det. HAHA!

puss!


vad glor du på?  har du ingen tv hemma eller? :) haha!

Mina Kommentarer
Postat av: MAT-HILDA

madde, jag är faktiskt rolig :( i smyg :D höhhööhö. men jag tkr om dig även om du inet är lika rolig som jag är också:D<33

2008-11-05 @ 19:45:02

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0