; one day.

Hejsan.
Jag har visst varit lite dålig på att uppdatera. Som vanligt :)
Men nu skriver jag ju iaf och nu sitter jag i skolan och har datorkunskap, det är så otroligt roligt, därför sitter halva klassen på något annat och jag är en av dom :)

Idag är det en lång dag. Hoppas att jag kommer klara av den bara. Mår ju inte sådär jätte bra, men det går väl över får vi hoppas. höhö. När jag kommer hem idag ska jag plugga -_- har fet svenska redovisning tills i morgon och engelska filmrecention -_- suck på det! 

Nu känner jag att jag behöver mat. haha!  hoppas vi slutar snart så jag kan köpa det :)  hihi.
Hejdååååå, skriver mer någon annan dag.

Föresten, jag förstår inte hur jag kan ha 10 läsare typ varje dag, men jag skriver aldrig ;o  Jag får la skriva mer så ni stannar kvar, intesant? :)



jennie & mig från helgens fest!

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0