; somuchyou

Hejsan alla glada människor!
önskar att jag med kunde vara glad nu, eller ja, klart jag är glad, men jag är sjuk så jag har inte så mycket att le åt och när jag väl skrattar blir det jordbävning för min hals och det gör ont vill jag lova. Annars förutom feber,ont i halsen mår jag perfekt!

Dagen igår var något jag länge kommer komma ihåg ^^  jag säger bara de, vill inte avslöja för mycket eller för lite :) Det var iaf en härlig dag, den bestod av fika,film,promenader,mjölkrig,pizza,skratt,fotografering,ontihalsen,skratta ännu mer. Som ni kankse läste var det en bra dag! Ännu en bra sak som hände igår:  JOHAN PALM åkte ut ur idol.inte för att jag kollar så ofta på idol, men när de väl händer så var alltid johan palm kvar. men inte länge. höhö. gutt.

Idag har vi firat mamma lite, fast alla har åkt hem nu;b höhö. Jag undrar vad jag ska hitta på i kväll. Jag mår ju inte superbra, så det blir nog inte att festa iaf, det är ju lite synd. jag får väl se om något har lust att ses, eller som har lust att riskera att bli sjuk. maha!

Bara för att jag inte har något bättre för mig ska jag skriva var jag har i min väska och det är inte lite vill jag lova:
1 sjal
1 nonstop choklad
1 paket halstabeltter
1 tröja
1 busstidstabell
1 almenacka
2 handkrämer
3 a4 papper med onödig info på.
1 borste
1 mobilladdare
2 deo
1 plånbok
1 påsomslutare
2 tomma tuggumipaket
2 pennor
1 läppsyl
2 armband
1 limstift
1 par vantar
1 halsband
1 parfym
3 huvudvärks tabletter

inte undra på att min väska har gått sönder -.-


FÖRRESTEN!!! GRATTIS TILL UNDERBARA KAGG SOM TOG DUBBELSEGER I RUGBYN I TORSDAGS! <3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0