; gårdagen



Igår var det fest hos Pierre i ljholm. Det var faktiskt roligare än vanligt. fast aldelles för mycket rök, så jag fick gå ut stup i kvarten för att andas. Men det gick bra iaf. Sen slog jag i benet & kunde knappt gå under kvällen, men de fungerar som det ska idag, bara lite blåmärken åså. Sen blev det nästan fajt mellan Pierre och Muff. men det var tur att de inte blev det!FÖRESTEN, Kajsa var där också! :D

Idag har jag varit hos Farmor och ätit mat & de har sprungit runt hundramiljorner små barn och skrikit. känns som om jag skulle explodera, men det gjorde jag ju inte, för jag sitter ju här nu :)

Ne, nu sk ajag gå och bråka med jennie. hej!

btw., i morgon börjar skolan igen -.-

bilder kommer på bilddagboken så småning om :)

gör denna höhööh;  http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811021052333076&a=1&

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0