; you're yes, you're no

Igentligen orkar jag inte sitta här och skriva, men nu är det såhär att jag känner att jag verkligen behöver och idag kommer det bli ett långt inlägg, så jag hoppas att ni verkligen läser ALLT nu.

Idag var det ignen bra dag, har mått piss hela dagen. Verkligen mått piss, har varit sjukt illa mående och helt borta. Men ändå pallade jag mig hela dagen i skolan, för jag ville ju verkligen åka skridskor och jag ville ju verkligen verkligen träffa elin. Jag åkte skridskot och det gick bra, kände mig för en stund att må verkligen bra. Sen blev de mat & engelska sen slutade jag och då blev de buss hem till Elin där jag var hennes fotomodel för någon fotouppgif hon hade i skolan. Och uppgiften gick la helt ok. Vi flummade mest runt. Det var sjukt kul att träffa den damen igen, de var ju inte igår man träffade henne sist. Man har verkligen sjukt kul med den ungen. Super bra! <3

I morgon är de en sjukt lång dag med sjukt mycket plugg och sjukt lång dag. Får se hur långt jag kan klara mig. :)

På Torsdag är de köning för alla på kagg, jag är nog den ända personen som ser fram emot det. haha! men jag tycker att det ska bli hilma kul iaf. men vi får väl se vad jag säger efteråt ^^ Det ska iaf köar med mina flickor  minus Jennie&Maria tror jag. Får hoppas att det går utan dom med :)

Nu tänkte jag skriva om lite annat här. Inte alls hur min dag har varit eller hur jag ska tillbringa morgondagen, för de lär ni redan veta. Jag tänker skriva lite om depp. Jag har sjukt många kompisar runt omkring mig som är det.  Men jag vet hur det är, jag har varit där och jag lär säkert komma tillbaka. Det jobbig är att se sina kompisar så nere, man märker verkligen på dem att något är fel, men säger att man alltid finns där och lyssnar och ring om du behöver prata. Men sedan får man reda på att person/personerna ifråga har suttit och gråtit sin själ ut. Jag förstår om man itne vill snacka med någon, men vill man verkligen försöka mår bättre och komma ut ur denna onda cirkel borde man plocka upp telefonen och slå nummret till första bästa och snacka ut. Eller be någon komma över. JAg vet att jag kankse har fel, men för mig känns det iaf lite bättre då jag fått lite tips om si och så av mina vänner. Så ett tips. snacka ut.

detta var inte riktat till någon alls. kände bara för att skriva av mig. (:
Nu ska jag nana min kudde men först kolla på tv. PYSS! /madde


här en solstrålen jag umgicks med idag. älskling! <3

Mina Kommentarer
Postat av: elin

håh, du är allt för bäst<3!

2008-11-18 @ 20:56:06
URL: http://elinlouises.blogg.se/
Postat av: ebba

snögggga flickor minsann!:D

2008-12-11 @ 16:39:59
URL: http://rebelterritory.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0