; bästa helgen hittills.

Hejsan! I går vad de lite tjejfest hos jennie och som alltid, är det kul! Men det var extra kul igår. Jennie somnade när martin kom hem så jag, hanna och lilian började rita på jennie. haha, så hon hade hela benet fullmålat och lite i ansiktet. Så otroligt snälla vi är måste jag säga. haha! och chockad blev hon när hon vaknade sa hon iaf. haha.kan inte sluta skratta åt detta.

måste bara tillägga att detta var varit den bästa helgen, hittils :)


I fredags var ju elin här som jag skrev i inlägget innan. men jag glömde tilllägga att jag tydligen hade snackat i sömnen och detta sa jag:

madde : va fin himmel de är...
elin: va?
madde: aa, den är så .. färgglad...
elin: men du har ju dragit ner persiennerna, hur kan du se det?
madde : mmm.. den brukar vara det.. regnbågen...
elin: regnbågen?
madde: mm... bumbibjörnar.
elin: eh, borde jag veta vad du pratar om?
madde: nä...

sen typ sekunden efter vaknade jag, HAHA! de roliga är att jag inte kommer ihåg detta ;b haha.

i går/ lördag var vi ju då hos jennie. nice var de! ni är bra flickor!

och idag ska jag på bio,mamma mia blir de, har ju inte sätt den än, så de är väl tid att se den nu, bättre sent än aldrig liksom :) Ne, nu måste jag gå och fixa till mig lite :)
/madde


Jennies fina ben målade av mig, hanna och lilian ;> hihi!


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0