; en dag med sara den underbara

tjenis penis ;>
Nu sitter jag här och skrattar lite, det går inte att inte skratta med sara. Som ni förstår sitter hon här brevid. eller ja, hon ligger i min säng här brevid, lat är hon. mmh!  ;> Vi fikade lite på stan och köpte lite smått, NICE! Sen när Vi skulle gå till bussen förut och när vi kommer ( bara kalmar bor vet vart jag menar ) till övergångstället vid cykelställerna typ då ser vi 121 och sara gör sig allra ledsnaste min någonsinn och tror ni inte bussjävlen stannar? så nice vare. busschaffisen bara ''du såg så ledsen ut!''  och efter de kunde jag inte sluta skratta. HAHA! sara kan verkligen ;> hoho! och de var ju inte lite folk på bussen heller, men lite får man väl skämma ut sig. hoho!  sara<3

Idag har ananrs skolan varit helt ok. hade est, sv,eng & text. dagen gick fort, lika så kommer veckan att göra eftersom de är torsdag i morgon ;b  tiden går fort för snart är man 89 ;> I morgon blir de att träna men jennuten och plugga aset när jag kommer hem. Har nämnligen prov på fredag ;< Samhälle ;/

här kommer typ otroligt snygga bilder på oss, nytagna!



mihihi! <3


<3

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0