; i love this.

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering!
Men nu är de så att det har varit rätt så fullt upp hela helgen! Men nu kommer lite uppdatering och jag vet att ni hoppar av glädje, för de gör ni väl varje gång de lycka komma ut ett inlägg från lilla mig? höhö!
Helgen har varit otrlogt bra, Fredagden blev de fest här, det var trevlans. Var lagom mycket folk, och de flesta blev lite runda om fötterna. Några ( nämner inga namn)  blev tydligen för runda under fötterna så de gick och låste in sig på sitt rum och däckade! Så då bestämmde jag, lilan & hanna och göra en liten favorit i repris, men det blev inte riktigt som vi tänkte oss, så vi skickade "hot"-brev igenom fönster sisådär 10 stycken. MEn kvällen fortsatte och den slutade runt  1 - 2 för min del har jag för mig.
Lördagen bostod av städning,städning, fest och fest. Först och främst blev de en lite tjejkväll hos mig. Då alla tjejorna var där och vill spelade ölspelet och snackade engelska! tänka sig, en engelska lektion på en lördag. Men iaf så kom alla killarna efter Sverige matchen och då blev de fest, kom lite mer folk än dagen innan och det var lite roligare än dagen innan. Kvällen rullade på och den ena personen som däckade på fredagen var uppe ända till 5snåret, duktig kan man vara. höhö. Själv så blev de att nana för mig vid 3 tiden. Men det var en mycket lyckad fest. Tack alla.
Igår blev de en stäadr dag igen och även slö dag. Ganska skönt de också :)

Nästa helg blir de ganska kul. Fredag blir det BjörnG med Jannie i kalmarsalen. mycket mys. Och lördagen; först gymnasiemässa och på kvällen fest får vi hoppas :)

Men nu i veckan är det mycket på gång, i morgon är det mediekunskapsprov. onsdag engelska redovisning. och lite annat, jag kommer att dö. ysch!
Ne, nu känner jag att mina ögon går i kors för att jag är så förbannat trött.
Ha en bra kväll! HEJHEJ!  åde
/madde



jag älskar er till tusen!<3
 

och dig älskar dig med mycket! som en syster!<3


vi är bra!

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag älskar dig med, systrami!

2008-10-13 @ 22:37:55
Postat av: jaaaaaaannie

söta bilder. yes!

2008-10-14 @ 17:18:48
Postat av: Kajsa

SÖTNOS!

2008-10-19 @ 10:03:49
URL: http://kajsacarlsson.blogspot.com

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0