; hestmat-hilda

Hej hopp.
Nu sitter jag här på grafen och grejar lite i indesign. cåålaah grejer assåååh!  Mat-hilda sitter här brevid och kollar på häst bilder. zhött! Och Jennie sitter här också brevid mig fast hon sitter och försöker sig på in design, snart slänger hon väl iväg datan ^ hihi!  Fast nu fick hon hjälp av micke. vi får väl ser hur de går :)

Efter denna lektionen har jag prov. illailla. får hoppas att de går bra bara :)
hejsvejs och godnatt! HÖHÖ!

mat-hilda<3hestar


Mina Kommentarer
Postat av: hest-hilda

deet var ju dina hästar MAD-de!!:) vad mkt skräp det blev efter jenies dator :( R.i.P :'( hö hö. <3

2008-10-14 @ 14:12:57
Postat av: Anonym

haha, jag hade tur denna gången, ingen data gick i golvet och jag kom långt, WIHU! :]

2008-10-14 @ 19:16:33
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0