; i'm better than you.

tjuhuuuu!
( har bytt header, vad tycks? )

Nu sitter jag i datasalen med Maria!  Lis och Julia försvann, så vi gick in här :)  hoho.  Dagen har gått väldigt snabbt och engelskan jag oroade mig över igår gick la sådär. Men jag klarade mig iallafall. Hoho, sen fick jag reda på att jag ska ha min svenska redovisning om A Walk to remember den 5 november. usch. Det kommer gå illa känner jag redan nu, men man ska ju tänka positivt egentligen, men det är inte min starka sida. haha.

Vid halv två börjar text. Och sen slutar jag vid tjugo i fyra. verkligen en lång dag, men som sagt, den har gått fort än så länge. När jag kommer hem ska jag hjälpa mamma med sin inbjudnings kort till hennes fest. Det ska bli kul. höhö. Sen ska jag sova tidigt om någon ville veta. höhö. För vi har ingen läxa tills i morgon, WEHAA! ;>

Fredag: Kolla på Björn Gustavsson i Kalmarsalen med JANNNNNNIE!
Lördag: Gymnasiemässa & Fest på kvällen (?)
Söndag:  PLUGGA.
Måndag: Matteprov.
Tisdag: bokredovisning.
Onsdag: nada :)
Tors: Svenska prov.

Fett jobbig vecka de kommer att bli ;<
Ne, nu funderar jag på om jag ska gå en sväng. Vi hörs kankse i kväll. HÖHÖ!
Puss. /maaaaaaaaaadde



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!




MARIA KLAGAR PÅ  MIN SVENSKA! JAG BLIR LEDSEN!

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah VI KLARAR OSS UTAN DOM JÄLVARNA :O .. klart att jag klagar, kul ju =)

2008-10-15 @ 13:11:58
Postat av: maria

//maria såklart :D

2008-10-15 @ 13:13:25

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0