; i'm nothing!

Jahani. Nu har jag pluggat, till och från, från klockan 5 ungefär. och det går åt helvete. men man får ju hoppas att jag lyckas med ett G i morgon iaf :)

I morgon blir de elin, så jävla härligt. jag har redan bestämmt att vi ska gå världens långrunda och bara snacka. hon är en av dem jag kan säga de mesta till. Det är bra, hon är bra! Sen ska vi kolla på massa film & ha det allmänt mys! så är de, så har jag bestämmt, höhö.

men frågan är ju om jag ska tränan i morgon, behöver så bort lite av min ilska. men jag orkar fan inte träna själv. det är verkligen inte kul. och sen behöver jag få in en vana med, haha. allt är knas nu för tiden. inget vill vara sommdet ska. jag blir galen. aja ;> haha nu ska vi inte vara sånna.

Hoppas morgondagen blir en bra dag! Nu ska jag fortsätta att plugga. Wish me luuuuuuuuuuck!
/madde



Mina Kommentarer
Postat av: ralf, guldfiken&jag

sötegötesven

2008-10-02 @ 19:59:37
Postat av: e l i n

hihi , du bestämmer, du verkar kunna detdära ;) men vi har inte snackat på aplänge så det låter najs ! (:

2008-10-02 @ 20:09:58
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0