; samhälleeeeeeee & trötttttttttt

hej hopp i löven!
Nu sitter jag på samhällen med Jennie, Maria, Julia, Louise och några andra i klassen. De flesta är inne på bilddagboken eller något liknanade ;b  höhö.

Igår var de skattjakten. de var niice! Det var jag, jannie, julia, maria, louise, emma och mathilda. Vi var bra tycker jag, men dessvärre vann vi ju inte, men de gjorde inte så mycket. För kul hade vi ändå :) och fulla blev vi med och idag är det en trött & bakis dag.

I kväll bär det av till torsås för typ första gången? ;b  haha! ska kolla på ngn kabbaré där sarak är med :)  mums!
och nu är det looooooooooooooooooooooov,eller ja, snart iaf:))



jag hade bättre iq än julia, louise & elin.
hejdå.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0