;thank god, it's friday.

Tjenixen.
Fredag idag och det är guttans. Ganska slö dag i skolan men de var ju posetivt att vakna upp hos elin. vi hade kul igår. massa kul. vi tog massor av höstbilder & de kommer när hon skickat :)

Det har inte hänt så mycet idag, inte mer än att kaggbandet har spelat lite & skrattat har vi gjort rätt mycket. det tycker man om! blodpodding var dels att vi skrattade på matten, metteläraren är sjuk. jag bara hatar hennes röst och nu när vi hade henne sista timmen kunde man inget annat än att skratta åt henne.

aja, i kväll blir de fest här i gulan. nice ska de bli, får bara hoppas att mitt humör hinner ändra sig lite ;/

hejsålänge!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

ehehe...kan inte låta bli att skratta åt din stavning. du e kul du. pöss syrran

2008-10-10 @ 23:03:21

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0