; putt



Det är synd att man inte ska kunna få vara lycklig, iallafall får inte jag det, Alltid ska det vara någon som gör en ledsen. Alltid någon jävla kille, självklart. Även denna gång är fallet så. Jag blir bara så trött på dessa jäkla killar. Visst finns de snälla killar med, men inte fan har jag hittat någon. Men den dagen kommer väl också. höhö. Jippi på detta.

Igår åkte Lotta och jag till Magnus lägenhet och sov där. Fyfan vad bra den ungen är! Man kan inte vara ledsen när hon är i närheten. Hon är verkligen en riktigt jävla bra vän. hihi! men iaf så hade vi mys kväll... igen! Det gillar vi :) Var uppe till halv fem och kollade film. Haha, så jävla bra är vi.

ne, nu orkar jag inte skriva så mycket mer, yee, roligt inlägg^ haha!
pusshej.

Mina Kommentarer
Postat av: lootttttttttttttta

har inspelat på min mobil när du dansar på busshållsplatsen? DU DANSAR FINT JÄTTAT

2008-10-31 @ 17:31:14

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0