; A perfect day with lotta.

Tjohooo.
Härlig dag idag, iallafall efter skolan :)
Hade ju prov sista timmen som jag skrev innan, och de gick som jag trodde - inte bra. Lite sorgset dedär, men hoppas att jag klarar de iallafall, men känner på mig att jag inte kommer de. Aja, efter skolan blev de stan med Lotta. Vi gick och åt på 4kök. Gottttt var de verkligen. Men vi blev överraskade av att gubben vid nästa bord, alltså typ brevid mig satt och fes. HAHA. Sen gick vi ut och letade efter en mössa, vi hann vara i h&m och indiska innan jag hittade min jäkla mössa. Mössan hittades på Åhlens, mycket fin och vit är den :) Men när vi var inne på åhlens snackade lotta om något och sen började en tant i närheten att garva åt oss. hahahha. Det var mycket kul. Efter Åhlens fick vi se att klockan var 5 över 18, så vi gick sakta men säkert till stationen där jag tog min buss hem.

Väl hemma har jag pluggat på äckel engelska och varit allmänt dryg mot mamma. Jag har även filosoferat om att Matthias, jag och Martin inte är ett dugg lika. inte på 9 ans enskillda iaf. då alla gick i nian, Ganska fränt är de, att mamma har nians enskillda upsatt på väggen på alla tre. och självklart ser jag mest mogen ut.

GODNATT!
/madde


jag är rätt bra på att bli sårad. kom jag på! puss!


MARTIN(rädd för mig, som alltid& en pose på köpet!) , JAG (bäst lix.) & MATTHIAS (bäver)


Mina Kommentarer
Postat av: lotta

1. HAHAHA knappast du mest mogen!!!!!!!! 2. hahahah ja hade sjukt kul på stan måste typ göra om det :D:D:D <3<3<< (A)fassssst ja tro de va du som fes, har det inspelat ju :P HAHAHAH

2008-10-14 @ 22:22:17

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0