; 11 septerber, den berömda olycksdagen.

Ja, rubriken stämmer in rätt bra faktiskt.
Tvillingtornen & Anna lind. Detär läskigt som tusan.
 Hoppas verkligen inte de händer mer grejer.

Idag har jag varit i skolan, nära på att missa bussen, igen. Fast litevärre idag eftersom jag hade ytterst 10 min eller mindre på mig. Så jag fick springa, och jag hann :) I skolan hade vi skolfoto, inte världens roligaste grej precis,. men jag överlevde.

Efter skolan vad jag med tove, vi gicvk runt på stan och år lite och så. Det var verkligen härligt att träffa den människan :) hihi, hon är för brabrabra!




lotta var roliga igår, fast det är nog bara jag som tycker. HAHA!



ne, nu blir de nanna kudden för mig. I morgon har jag bara tre lektioner & sen ska jag vara med jannie ;> muhuh!
GODNATTTTTT!
/madde

Mina Kommentarer
Postat av: syrran

vilka kläder blev de?

2008-09-12 @ 13:22:31

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0