; Feelin' all the pain again

Hej, ännu en gång är jag ledsen för min dåliga uppdatering. men som sagt så har jag ju mina anledningar ;b som att jag inte har haft något internet på jag vet inte hur länge ;o men nu är de tillbaka :> så jag lär skriva mer nu, får vi hoppas :)

Skolan och så idag. de gick braao! väldigt mycket skratt, men det gillar vi :) även ryck på matte lektionen och Olaz var snäll för första gången typ ;> vi fick sluta 30 min tidigare. men jag missade bussen med 5 min. synd om mig, så jag fick stå vid centralen och vänta på min jävla buss i en hel jävla timma. Mina fötter gjorde ont när jag kom hem också. haha fy! men jag överlevde :)

nu sitter jag ensam hemma och väntar på min bror. :)

I morgon bleir de troligtvis fest hos Pierre.. Robin fyller 20^ grattis åde.

Jag förstår inte hur man kan vara så jävla taskig. Det är andra gången nu! Andra JÄVLA gången. känner mig helt enkelt så jävla glömd. GAH, jävla idioter. Och du där.. ja precis du. du är inte bättre du. taskiiiig! du vet inte hur jag känner, men jag har försökt förklara men du bara skiter i det? aja, palla.

nu ska jag ha en rolig helg! om jag lyckas.

 här kommer lite bilder från skolan,veckan & andra saker.



jennies & min låt <3


Mathilda & Lotta på ljud ;>


snyggaste skorna som ska inskaffas :)


Jennie blev rödhåriiiig ;>


jennie sova på graflektion ^^


En snygg kvinna! <3


En glad jennie & en glad lilian, hos lilan.

nu orkar jag inte mer ^ men det var några bilder iaf :)
/ madde

Mina Kommentarer
Postat av: elin

det är ju dom skorna jag tänkte köpa i våras typ :O :D <3

2008-09-27 @ 17:45:01
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0