; idag!

shenna ;>

Idag har det varit en mycket jobbig dag, så det blir väl att sova tidigt ;B hihi! Vi hade gympa då vi hade ngt jävla spring sak, och jag som inte har så bra kondis trodde att jag skulle dö. Mitt i allt fick jag även håll. HAHA!  Sen hade vi massa lektioner och sen fick vi sluta 15 tidigare och när julia & jag ska gå till stan märker vi hur regnet lixom ÖSER ner. Så vi går till stan å ös regn och båda ser du som dränkta katter när vi kommer fram. Men sen gick jag och mötte Jennie då vi började träna åså, btw så har jag gymkort nu, cool är jag ;> haha!  Ska träna yoga på ons med Jennie, får se hur det går ;b hihi!

Har ingen läxa tills i mån och det är underbart! I morgon är det en lååång dag.. till klockan 10 över 4. usch, kommer jag överleva?  haha! jo, de får vi hoppas :) Ne, nu ska jag göra något annat.

puss! /madde



Mina Kommentarer
Postat av: e l i n

yes you are cool. :)

2008-09-29 @ 19:22:38
URL: http://elinlouises.blogg.se/

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0