; ingen undergång,

hejsanhoppsan.

Idag skulle gjorde gått under stod det i tidningen men tur som de var gjorde den ju inte de, då hade jag ju inte suttot här :) haha! Iallafall, idag har vi haft orientering & det var så jävla tråkigt. och ont i fötterna har jag med. bläk. Sen hade vi text i två timmar och 20 minuter elelr något. sugit. Vi skulle skriva värsta krönikan. de gick år pipsvängen och tråkigt var de, jag har inte fantasi alls. blä.

I morgon ska jag vara med tove. KUL! vi ska fika i stan, hoppas vi kan äta mat istället (a)  för jag vill äta på kina ;D hihi
I morgon har vi även skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig. JOBBIGT!  någon som har ett förslag? ska man bara ha jeans och ett linne, eller ska man ha tunika elelr vad?  pannikkkk!

aja, skriver mer sen kankse.

funkar msn för er btw? ;o de gör den inte för mig ;/

pusshej
/madde


jag&jennie på insparken :)

Mina Kommentarer
Postat av: Jannie

Min msn fuuuuuunkar :D hiihihihi

2008-09-10 @ 18:39:23

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0