; listaaaa

SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[-] kär
[/] glad
[xxxxxx] trött
[ ] vild
[x] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[x] ledsen
[x] besviken
[ ] arg
[xxx] sjuk
[ ] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad
[-] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: mamma!
Någon som du längtar efter: punktpunktpunkt
Något som du längtar efter: mat ^ HAHA
Någon som du hatar: hatar ingen tror ajg ;b
Vem kramade du senast: hm, syster tror jag.
Vem ringde dej senast: mamma
Vem ringde du senast: hanna
Har du några kärleksproblem: haha, de vet jag inte.
Har du ätit något idag: för mycket redan och är fortfarande hungrig ;b
Har du gråtit idag: nopp
Har du skrattat idag: ja.

JAG:
Är singel: JAJAMEN!
Saknar någon just nu: JAJAMEN!
Är rädd för att bli övergiven: japp.
Svär ofta: jafan.
Sjunger i duschen: de händer.
Morgonperson: nejnej!
Är kär i kärleken: japppp.
Skrattar åt mina egna skämt: HAHHA, japp!
Vill ha barn: får se ;b
Skulle göra plastikoperation om det inte var farligt: naae.

HAR DU:
Glasögon/linser: nej.
Piercingar: nej.
Syskon: ett par ja ;> hahahha
Pojk/flickvän: massa ^^
Jobb: nej. arbetslös xDD
Rymt hemifrån någon gång: när jag var liten ;)
Färgat Håret: ja, och jag måste göra de snart :P
Bra självförtroende: njaaa.
Sagt "jag älskar dig" till någon: joeee.
Varit kär: jeppppp
Dumpat någon: jepppppp
Brutit ett ben någon gång: nepppppp
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: haha, jeppp :)
Varit på en blind date: neppppp
Somnat gråtande: jaop.

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegeln: nej, jag brukar blunda när jag står framför speglen xD
Drömma mardrömmar: de händer.
Klä dig i svart: ibland.
Hata folk: haha, ibland när jag är på sånt humör ^^
Lita på folk: visssa

SISTA PERSONEN SOM:
sov i din säng: jag.
Du delade en dricka med: hm, maria & louise
Skrek på dig: vet inte ;b
Du fick sms från: mufffff
Du snackade med på msn: Jannie


Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0