; löshår och en sugig krönika.

hej på er små loppor.
just nu sitter jag här och skriver en sugig krönika och posar med mitt F-U-L-A löshår, det ser ungefär ut som att jag har en långhårig katt i håret. men som tur är, så är de ju inte limmat, & så är de ju plast också. haha. usch. Förmörkt för mitt hår är de också. inte kul ^^  haha!

Idag var de skolan till klockan kvart i tre, olaz(susanna) låter oss alltid sluta tidigare, de är bra, men det som är mindre bra är att hon pratar som om någon hoppar på hennes fot hela tiden eller något. hemskt är det. men man överlever ( som tur är!!) Vi hade även gympa i spöregn, alla i klassen lär blir mer sjuka! men de får vi inte hoppas.

Efter skolan blev de till att köpa en almenacka och sällskapet var bra! Jennie & Maria <3 almenackan blev snygg och sen gick vi hem till Jennie där Jennie skulle färga håret, så nu är hon en rödtott ;o vi får väl se hur de ser ut i morgon. haha! hoppas på de bästa ju ;b På bussen em satt jag med Jannie, länge sen man träffade henne, <333

I morgon blir de en lång dag, till hela 16:10 ;ooooo jag kommer vara sjukt trött när jag kommer hem. På Onsdag ska jag till nordic club :D :D :D  för de ringde mig förut hihihih, de ville snacka med mig, om vilken vecka jag ska få träna..  GRATIS ;D hohoh! men jag ska nog börja träna sen, guttttans.

ne, nu ska jag fortsätta på min sugiga krönika och ta av mig mitt kliande löshår.. usch. hejdå :)
/madde




Man ser inte så mycket och tur är väl det, för det är sjukt onaturligt. HAHA!

Mina Kommentarer
Postat av: maria "syrran"

TACK VARE MEJ FÅ DU TRÄNA GRATIS JU! GLÖM EJ DE! hahahhahaha...PÖSS på dig. Hoppas vi syns då. På NC

2008-09-16 @ 19:08:00

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0