; skolfoto, hjälp? ;o

I morgon har jag skolfoto och jag ver verkligen inte vad jag ska ha på mig,
 jag får verkligen panik på sånt här, inte för att jag har så snygga kläder men ändå.
vad ska jag ha på mig tycker ni?  :)


1. svart ''tunika'' & svarta leggings.


2. Svart och rosa tunika, svara leggings.


3. Vita och rosa långa linnen, svara leggnings.


4. Grå tunika med sjal. svara leggnings.

VILKEN SKA JAG HA?  HJÄLP! ;b

Mina Kommentarer
Postat av: lotta

man ser ditt snygga hål där (; maha :P men dumma.. det va svårt ju (A)jag vet inte, 4an eller 2an tror jag, fast alla va snygga (A)

2008-09-10 @ 22:38:51
Postat av: syrran

ettan

2008-09-12 @ 13:21:39

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0