; fredagskvällll.

hallå.
Fredagkväll och här sitter jag helt alone! (y) De är nice..  not.
aja, skolan idag gick ok, hade bara attansa skoskav, för att vara exakt hade jag 12 plåster ^^ haha!
På samhällen idag var jag duktig, vi slutar den lektionen 10:30 & sen stog de på dexter shemat 10:10 så i fortsättningen ska vi sluta 10:10, duktig är jag :)))

Efter skolan träffade jag toveeee! igen :D  HON ÄR BRA!!!! vi åkte hem till henne och åt lite och så :)

nu sitter jag här och bara sitter, skulle vara med jannie&tilda idag. men jannie orkade inte och tilda hade glömt bort (Y) aja, nu ska jag glo film eller något.

skitdag.

puss/madde



ps. glömde säga att de kläder jag hade på skolfotot blev nummer 1 :) till dom som undrade.

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0