; i-d-a-g

hej :)
Idag har det varit en lugn dag. Jag skulle slutat vid 16:10 men slutade vid 13:15. haha, Vi hade två inställda lektioner, asgutt :) Så jag kom hem vid 14:10, kan ni tänka er! Så tidigt har jag aldrig någonsinn kommit hem. eller alltså, i gymnasiet då. haha! kul att veta, jao :)  Annars idag skulle jag städat mitt rum, de har inte gått så bra kan jag då tillägga. Eller iofs har jag tvättat hela min gaderob ;o allt låg på golver innan, fast nu ligger de i torkskåpet och tvättmaskinen, men de är fortfarande stökigt, men lite överseende får man ju ha, de är ju trots allt sara som ska komma på besök i morgon om ingen har kunnat lista ut det ;b Henne har jag inte träffat på evigheter så det ska bli nice att ta en fika och att hon ska sova här sen. hon är så bra min sara! jag kan lägga ut några snygga bilder på oss, gammla förståss, jag bara varnar er ;> haha!

      
obs, som jag sa, bilderna är inte så snygga, men det är vi :)


ons: sara :)
tors: träna&plugga
fre:prov..  & elin.
lör: fest m sara?
sön: soooooooooova


puss /madde

Mina Kommentarer

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0