; inspark, dop och halsont.

hejsan, är lednsen för att jag inte skrev igår. hade lite mycket att göra och sen var jag så trött. haha! 

Iallafall, de var ju insparken och de på torsdagen, tänkte berätta lite kort ;b  dagen började med att jag försov mig vaknade 09:00 bussen skulle gå 09:22 så jag fick stressa och springa till bussen, när jag kom fram stog julia där och ingen buss hade kommit, sen när de gått 40 MINUTER!!11 då kom bussen, lite smått sur var jag och de blev inte bättre att när jag kom till skolan så skulle jag ta upp ngt ur väskan, då hade mitt shampoo runnit ut över mina kläder ;/ skit sur var jag! men det gick över sen när vi började med insparken, vi skulle först tåga till sporthallen. trummisarna spelar och alla skrek kagg! härlig känsla! JAPP!  sen var de lite insparks sak där inne, sen stack vi med mp 2orna till kattrumpan där de var massor utav lekar där vi blev blöta, fick chokladpudding i ansiktet, blevsnurriga och målade fint läppstift ;> efter insparken gick jag & jennie hem till henna där vi duschade(!!!!) härligt!  Och sen kom även lilian och hanna då stack vi till kallskänkan eller kalVskänkan som jag säger :) köpte lite sallad och baguetter(?) sen kom josse också, och efter de började vi förfesta lite. Sen kom tove och hälsade på, fan vad glad jag blev. tårana kom, nästan!  men sen skulle jag gå och möta Maria så jag träffade inte henne så länge. Sen satt vi flickor i jennies lägenhet och spelade ölspelet. Sen efter 9 någongång började vi traska till vallen då va var 3 kaggnister & två från jenny & en staggist & en från mjölner. så vi gickj där och skrek lite allt möjligt t e x lasse lasse lasse, kagg kagg kagg! sen när vi var framme vid vallen försvann alla utom Maria och jag så vi gick där och sen träffade vi Louise och även fler i klassen. Men Louise var med oss hela kvällen sen. En lyckad kväll iaf. De slutade som de gjorde. Någong gång ska den männiksan få en smäll, hon går i min klass och jag stör mig redan på henne ;b  haha! fyyy..!

fredagen vad jag i skolan, de var sjukt jobbigt eftersom jag bara sovit 3 timmar den natten, så julia, jag, maria och louise skrattade oss igenom dagen. sen bar de hem och jag var vääääldigt nära på att somna i bussen, men de gjorde jag itne som tur var ;b  haha!  Sen på kvällen kom elin till mig, vi åkte till stinsen, träffase jonte & anton där. vi köpte lite chips å så, sen åkte vi hem. och snackade sjukt mycket. bra flicka de där! sen åkte hon hem vid 23 typ och då somnade jag som en stock och sen vaknade jag idag vid 9 av att matthias skrek och frågade om jag var vaken ;b  för idag skulle vi på dop, lilla Rasmus döptes. Jag var fotograf. haha :) Vaknade även av att jag hade ont i halsen och de har jag fortfarande. ont som fan gör de och de gör as ont när jag sväljer och snackar.

Skulle egentligen vara med tilda idag. och eftersom jag inte känner mig så bra så sa jag de till henne och då ska vi vara bästa helg i ställt. hoppas jag är frisk då :)  hihi. Får se vad jag sak göra i kväll.  kolla på film tror jag nog, de är mys :) ni kan ju gärna höra av er. hoho

ne, nu ska jag göra något vettigt! Ha det så bra, och kommentera gärna ;>
/madde


Mina Kommentarer
Postat av: syrran

inte ett ord om dopet, om hur du tyckte de var... hade varit kul å läst. fast de tycker väl bara jag.

2008-09-06 @ 20:38:13

Skriv något vackert:

Namn:
Glöm inte mig?

Din E-post: (Visas bara för mig)

hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0